فشارسنج دیجیتالی بازویی M6 Comfort با نمایشگر بزرگ، علاوه بر سنجش میزان فشارخون، ضربان قلب، تاریخ و ساعت را نیز نشان می‌دهد. این دستگاه با امکان نگهداری اطلاعات دو کاربر مجزا به تعداد هر کدام 100 مرتبه بوده در حافظه خود بوده و مجموعاً اطلاعات 200 مرتبه اتدازه گیری را در حافظه خود ثبت می نماید.

مزیت اصلی این دستگاه فشارسنج بهره مندی از کاف فنری است که هر فردی بدون نگرانی از بابت شل بستن یا سفت بستن کاف و تأثیر نامطلوب آن بر دقت دستگاه می تواند به راحتی و با خیال آسوده فشار خون خود را مورد سنجش قرار دهد

این مدل گزینه ای مناسب برای افرادی که در خانه چند بیمار مبتلا به فشارخون دارند و همچنین قصد دارند نتیجه هر بار تست را بطور جداگانه برای هر کدام در حافظه دستگاه ذخیره نمایند.

کاف این دستگاه مناسب بازوهایی با محیط 22 تا 42 سانتی متر بوده و از این حیث طیف زیادی از بزرگسالان می توانند از این دستگاه براحتی استفاده نمایند.

M6 به دلیل بازویی بودن فشارسنجی دقیقتر به نسبت نمونه های مچی است و مبتلایان به فشارخون در هر جا و زمان میتوانند به راحتی و با دقت بالا وضعیت خود را تحت کنترل داشته باشند.

M6 بر خلاف بسیاری از محصولات ساخت شرکت امرن علاوه بر باتری قلمی با آداپتور برق نیز قابل شارژ شدن می‌باشد.

دیگر خصوصیات این فشارسنج عبارتند از:

صفحه نمایش LCD

دارای نمایشگر تاریخ و ساعت

قابلیت ذخیره نتایج در حافظه داخلی

دارای 200 حافظه برای 2 کاربر

قابلیت نمایش میانگین نتایج

قابلیت خاموشی خودکار

مناسب کاربری خانگی

نوع : بازویی

قابلیت سنجش ضربان قلب

هشدار خطای محاسباتی

قابل استفاده با باتری و برق

دارای نمایشگر تعویض باتری

دارای سیستم کنترل دوبل

سایز مناسب بازو : 22-42 سانتی متر

ساخت ویتنام

این دستگاه از دید کاربران بسیار کاربردی و پرطرفدار می باشد


باید گفت که شرکت امرن به‌خوبی به نیازهای مشتریان خود و مشکلات آن‌ها توجه کرده و بسیاری از ایراداتی که در فشارسنج‌های دیگر می‌توان دید در Omron M6 حل شده است. کاف دور بازوی 360 درجه، وجود دکمه‌های متعدد روی دستگاه، وجود آداپتور برق و غیره امکاناتی هستند که Omron M6 را متمایز می‌کنند. شاید قیمت کمی بالاتر Omron M6 در ابتدا شخص را از خریدش منصرف کند اما پس از آشنا شدن با امکانات فراوان و کیفیت مناسب این فشارسنج دلیل این قیمت بالاتر مشخص می‌شود. به طور کلی اگر قصد خرید فشارسنج بازویی را دارید، Omron M6 می‌تواند یکی گزینه‌های اصلی برای خرید باشد.